Logowanie
Szczegóły zdjęcia
BLISKO, DALEJ I NAJDALEJ
Fotografia pejzażowa i zdarzenie typu: Wspaniały widok i fatalne (płaskie) światło. W takiej sytuacji mamy 3 wyjścia: 1. Nie wyciągać aparatu z plecaka, 2. Zrobić zdjęcie i ewentualnym odbiorcom wytłumaczyć, dlaczego jest tak kiepskie, 3. Postarać się w jakikolwiek sposób poprawić zastane światło w obróbce posprocesowej. Wybór jednej z tych opcji należy tylko i wyłącznie do fotografa. (Oczywiście sprawa nie dotyczy realizowania "ujęć wyczekanych", które powstają na bazie najkorzystniejszych warunków fotograficznych)
Komentarze
dziama0 32 miesiące temu
11:50, Pt 27 Maj
opis znakomity, do mnie pasuje wariant 2 :) obróbka jak zawsze perfekcyjna :)
Otti 32 miesiące temu
21:54, Czw 26 Maj
Dobra kompozycja
hubi 32 miesiące temu
20:48, Czw 26 Maj
To tak zwana haderka Koziu ,takie warnki to harakiri dla kazdego fotografa
heja 32 miesiące temu
22:18, Śr 25 Maj
Mała Fatra z charakterystycznym Wielkim Rozsutcem z lewej - to co lubię.
obozny 32 miesiące temu
21:56, Śr 25 Maj
Opis pod zdjęciem tłumaczy rozterki podczas robienia tego zdjęcia. Biorąc pod uwagę funkcjonalności SI w aparatach "małpkach", to może pojawić się jeszcze jedna opcja , właśnie SI
Konsul 32 miesiące temu
17:09, Śr 25 Maj
Kompozycyjnie OK, zgaszenie porawia odbiór :)
Katja 32 miesiące temu
12:25, Śr 25 Maj
Ładnie poukładane plany:)
Vidi 32 miesiące temu
12:04, Śr 25 Maj
Pouczające!!!:)
Geniuś 32 miesiące temu
10:19, Śr 25 Maj
Zgadzam się z opisem (bo sam często wybieram wariant nr 3). Pięknie podałaś kolejne plany podkreślone przez zrównoważoną grę światła.
HaniaB 32 miesiące temu
10:09, Śr 25 Maj
Za Minutą:)
minuta 32 miesiące temu
9:34, Śr 25 Maj
Mimo trudnych warunków fotograficznych wyciągnęłaś całkiem dobry kad.